Με τον όρο μάρκετινγκ περιεχομένου εννοούμε τη δημιουργία και τη διάδοση ποιοτικού περιεχομένου με στόχο τη μετατροπή των επισκεπτών του site μας σε πελάτες, και των πελατών σε επαναλαμβανόμενους πελάτες (conversion).

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, και το θεμέλιο πάνω στο οποίο χτίζεται ένας ιστότοπος και η διαδικτυακή σας επιχείρησή κατ´επέκταση. Παρά το γεγονός ότι πολλοί ιδιοκτήτες ιστότοπων το γνωρίζουν αυτό, μας εκπλήσσει πως δεν έχουν μια προγραμματισμένη στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου. Το μάρκετινγκ περιεχομένου δεν είναι τόσο δύσκολο όσο η φράση το κάνει να ακούγεται.

Στο άρθρο μας θα σας αναπτύξουμε 5 γρήγορες κινήσεις για την κατάρτιση μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου. Διαβάστε ποια είναι αυτά τα βασικά για να καταλάβετε και στη συνέχεια να χαράξετε μια στρατηγική.