Τα στατιστικά στοιχεία που υποστηρίζουν τη σημασία της τοπικής βελτιστοποίησης αναζήτησης (local search optimization) είναι εξαιρετικά επιτακτικά, με   46%   από όλες τις αναζητήσεις στο Google που είναι τοπικές και   72%   των ατόμων που πραγματοποιούν τοπική αναζήτηση και στη συνέχεια επισκέπτονται ένα κατάστημα εντός 5 μιλίων.

Είναι συνεπώς σημαντικό για πολλούς τύπους επιχειρήσεων να επικεντρωθούν ορισμένες από τις προσπάθειες μάρκετίνγκ τους σε τοπικό SEO . Σε αυτό το άρθρο εξετάζουμε τις δραστηριότητες υψηλής αξίας που μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να κατατάσσεται τοπικά στο Google (και στο Bing):

Ηλεκτρονικές καταχωρίσεις
Η διεκδίκηση των κορυφαίων ηλεκτρονικών καταχωρίσεων θα πρέπει να είναι η πρώτη σας ενέργεια, η σημαντικότερη από τις οποίες είναι το Google My Business και ακολουθείται στενά από τις επιχειρηματικές σελίδες του Facebook και έπειτα από όλα τα άλλα συναφή προφίλ για το συγκεκριμένο κλάδο, είτε πρόκειται για AirBnB , είτε για Checkatrade είτε για Vouchedfor .

Τοπικές λέξεις-κλειδιά

Μια από τις κορυφαίες εργασίες είναι να διασφαλίσετε ότι προσδιορίζετε τις κορυφαίες τοπικές λέξεις-κλειδιά (όπως ο «υδραυλικός στη Φλόριντα») και στη συνέχεια να έχετε μεμονωμένες σελίδες που στοχεύουν αυτούς τους συγκεκριμένους όρους αναζήτησης στον ιστότοπό σας. Τα εργαλεία όπως το Keyword Keg θα προτείνουν λέξεις-κλειδιά και θα δίνουν μηνιαίους όγκους αναζήτησης για κάθε λέξη-κλειδί.

Προσθήκη λέξεων-κλειδιών στον ιστότοπό σας

Μόλις εντοπίσετε τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά σας, το επόμενο βήμα είναι να διασφαλίσετε ότι περιλαμβάνονται στον ιστότοπό σας. Είναι η καλύτερη πρακτική να έχετε κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας να στοχεύει προσεκτικά σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Όνομα, διεύθυνση και αριθμός τηλεφώνου

Τα παραπάνω στοιχεία είναι βασικός συντελεστής κατάταξης σε τοπικό επίπεδο και το Google θέλει να βλέπει συνέπεια σε όλα τα προφίλ σας, τις λίστες καταλόγων και τις αναφορές. Θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε αυτές τις λεπτομέρειες τοποθετημένες σε στρατηγικές τοποθεσίες στον ιστότοπό σας (υποσέλιδο, επικοινωνήστε μαζί μας, κλπ).

Εγγραφή σε ηλεκτρονικούς καταλόγους

Υπάρχουν πολλοί καταλόγοι καλής ποιότητας σε απευθείας σύνδεση. αυτά θα δώσουν στον ιστοτόπο σας έναν σύνδεσμο (με την τιμή SEO) συν αυξημένη έκθεση σε ένα νέο ακροατήριο. Δείτε αυτή τη λίστα με 25 θέσεις για να καταχωρίσετε την επιχείρησή σας δωρεάν όπου θα πρέπει να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας (με σταθερό όνομα, διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου).

Κριτικές πελατών

Οι άνθρωποι επιθυμούν να διαβάσουν τις εμπειρίες κάποιου άλλου με μια επιχείρηση, τόσο θετικές κριτικές στο διαδίκτυο μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τα ποσοστά μετατροπής, ειδικά σε αξιόπιστους ιστότοπους όπως οι Χάρτες Google , Trip Advisor , Checkatrade και TrustPilot . Η Google αναγνωρίζει ότι αυτό το καλό online σχόλια μπορεί επίσης να ενισχύσει τις τοπικές ταξινομήσεις αναζήτησης.

Τα επόμενα βήματα

Το επόμενο βήμα είναι να εξετάσετε τους παράγοντες που θα βελτιώσουν περαιτέρω την τοπική σας εμβέλεια :

Κατασκευή ιστοσελίδων με το WordPress

Γρηγορότερη φόρτωση ιστοτόπου

Πολύ σημαντικό όταν πρόκειται για τη βελτίωση της κατάταξής σας στο διαδίκτυο. Η Google δίνει μεγάλη σημασία στο χρόνο φόρτωσής σας και με βάσιμους λόγους. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν την τάση να δίνουν έναν ιστοχώρο γύρω στα τρία δευτερόλεπτα για φόρτωση και αν η δική σας παίρνει περισσότερο, τότε τα ποσοστά εγκατάλειψης θα αυξηθούν σταθερά. Μπορείτε να κάνετε κάποιες βασικές αλλαγές στον ιστότοπό σας για να βελτιώσετε τους χρόνους φόρτωσης. Σκέψου τα ακόλουθα:

  • Ένας γρηγορότερος σέρβερ ιστοτόπων
  • Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες έχουν βελτιστοποιηθεί ώστε να ελαχιστοποιούν τα μεγέθη αρχείων και τους χρόνους φόρτωσης σελίδας.
  • Αντικατάσταση προσαρμοσμένων γραμματοσειρών με περισσότερες τυποποιημένες επιλογές.
  • Αφαίρεση υπερβολικών ρυθμιστικών και εφέ JavaScript.

Όλα αυτά τα στοιχεία θα επιταχύνουν τον ιστότοπό σας. Στόχος για ένα χρόνο φόρτωσης δύο δευτερολέπτων για να παρακολουθήσετε τα αναλυτικά στοιχεία αναπήδησης που μετασχηματίζονται προς το καλύτερο. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε πώς να επιταχύνετε τον ιστότοπο χωρίς να αλλάζετε κεντρικούς υπολογιστές Web .

Πηγαίνοντας στο κινητό

Με το πρώτο ευρετήριο της Google για κινητά, αν δεν έχετε βελτιστοποιήσει τον ιστότοπό σας για χρήστες smartphone, κάνετε ένα τεράστιο λάθος SEO. Οι τοπικές αναζητήσεις πραγματοποιούνται κατά κύριο λόγο χρησιμοποιώντας το smartphone και τον ενσωματωμένο βοηθό, και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εστιάσετε στο κινητό . Για να δείτε πόσο καλά λειτουργεί ο ιστότοπός σας σε διαφορετικές συσκευές, ελέγξτε με το εργαλείο Google Webmaster , αυτό θα σας δώσει μια ανάλυση των όσων πρέπει να διορθώσετε.

Αξιολόγηση εικόνας

Το πρόβλημα με την κατοχή εικόνων στον ιστότοπό σας είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης δεν τις βλέπουν με τον ίδιο τρόπο που κάνουν οι άνθρωποι. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας αξίζουν να συμπεριληφθούν στον ιστότοπό σας:

Χρησιμοποιώντας τις λέξεις-κλειδιά σας ως ονόματα αρχείων για τις φωτογραφίες σας.
Χρησιμοποιήστε κείμενο τίτλου που όχι μόνο περιγράφει την εικόνα όταν ένας χρήστης κινείται πάνω από αυτό, αλλά περιλαμβάνει και αυτές τις πολύ σημαντικές λέξεις-κλειδιά.
Alt-κείμενο είναι αυτό που οι άνθρωποι βλέπουν όταν μια εικόνα αποτυγχάνει να φορτώσει, αλλά χρησιμοποιείται πιο συχνά από εκείνους με προβλήματα όρασης. Το Alt-text είναι μια πολύ χρήσιμη προσθήκη στον ιστότοπό σας και θα βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης σας.
Στόχευση των εικόνων να έχουν τον ελάχιστο αντίκτυπο στους χρόνους φόρτωσης της σελίδας σας. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη συμπίεση και την αλλαγή μεγέθους τους έτσι ώστε να μην επηρεάζουν το ποσοστό εγκατάλειψης.

Χτίσιμο  συνδέσεων links

Σύμφωνα με το Moz , τα σήματα σύνδεσης εξακολουθούν να είναι ο νούμερο ένα τοπικός οργανικός παράγοντας κατάταξης. Η εμβάθυνση της δημιουργίας συνδέσμων πίσω στον ιστότοπό σας είναι μια τυποποιημένη στρατηγική για την οικοδόμηση ιστοσελίδας. Ωστόσο, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό το βήμα παραπέρα χρησιμοποιώντας τοπικές τακτικές για αυτούς τους συνδέσμους. Ο αντίκτυπος της σύνδεσης με μικρούς τοπικούς ιστότοπους για το κτίριο συνδέσεών σας μπορεί να έχει μικρότερο αρχικό αντίκτυπο, ωστόσο, αυτοί οι ιστότοποι θα προσθέσουν επίπεδα στοιχειοθέτησης τοπικών τοποθεσιών για το Google. Αυτό μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας πρόσθετο εντοπισμένο αντίκτυπο, ώστε να μην εκπτωθούν οι μικρότεροι εκδότες και συνεργάτες που βρίσκονται γεωγραφικά κοντά. Ενσωματωμένο με μεγαλύτερους, γνωστούς ιστότοπους, και θα έχετε μια αποτελεσματική στρατηγική που λειτουργεί με δύο τρόπους.

Το τοπικό SEO είναι ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να είναι μέρος του μάρκετινγκ εάν έχετε πελάτες που αναζητούν μια τοπική υπηρεσία. Αν η επιχείρησή σας δεν εμφανίζεται στις αναζητήσεις από τους τοπικούς καταναλωτές, τότε λείπει από τις πωλήσεις. Πάρτε το χρόνο για να αναπτύξετε το τοπικό σας SEO, και το ψηφιακό αποτύπωμα σας θα είναι σημαντικά ισχυρότερο.

Στο SMA Marketing, καταλαβαίνουμε τη σημασία του τοπικού SEO για τις επιχειρήσεις στο σημερινό ανταγωνιστικό μάρκετινγκ. Η στρατηγική προσέγγισή μας που υποστηρίζεται από την ανάλυση των τοπικών υπηρεσιών SEO περιλαμβάνει ενσωματωμένο πολυκαναλικό κτίριο συνδέσμων, εμπορικό περιεχόμενο, βελτιστοποίηση ιστότοπου και προώθηση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης γύρω από το κοινό-στόχο σας.